En sån där tisdag :)

2012-06-12 / 13:56:34

Halloj!
Tänk att jag aldrig kommer på en bra rubrik på just tisdagar. Varför är det så tro?
Märkte även i detta nu att mina tidsinställda inlägg (längre ner) inte riktigt kom i den ordningen jag ville, men håll till godo.

Men jag måste få bju på en bild från Strömsund när jag ändå är igång. Jag och Linnéa tog oss en promenad igår i det behagliga vädret (och jag tog som vanligt fel kläder...men ja var förberedd för ett regn som aldrig kom, i alla fall).



Åh, idag är det bal har jag hört!
Jag hade med andra ord min egen bal för 2 år sedan och jag minns den med en gnutta ångest. ^^
Men snygg var jag i alla fall även om jag på det här första kortet var grymt stressad och inte alls på humör för att bli snygg på bild.



Men nu var det ju inte min bal som ska återupplevas utan en helt ny som ikväll ska upplevas av några helt andra. Så ja ska försöka ta mig ner och titta en sväng :)

Åsså sätter vi in lite onödig fakta för att lätta upp hela inlägget:
  • Gummiband håller längre om de fryses ner.
  • En strutskyckling växer ca 1,5 meter under sitt första år (snacka växtvärk).
  • Äkta pärlor smälter om man lägger de i vinäger.

//Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0