En helg av roligheter :)

2012-05-06 / 23:10:19

Vilken helg!
Hör och häpna men hela min fredagskväll gick till skolböckerna. Den nya kursen "Strategisk politisk kommunikation" har börjat med råge. Kurslitteraturen består av fyra böcker varav tre är på engelska...och alla handlar om politisk kommunikation.
Även om politisk kommunikation inte är mitt favorit ämne så är det ganska intressant faktiskt.

Lördagen blev desto roligare!
Min kära bror Mackan och hans snygga brud Malin med lille Lucas kom förbi!
Efter att ha visat dem min otroligt välstädade lägenhet (absolut ingen disk någonstans med andra ord ;)),
så for vi iväg och käkade något underbart:


RÅ UNDERBAR FISK! :)
Vi for även och shoppade lite på Birsta, ja till och med jag shoppade! För 50kr ;)
Så tusen tack för denna fina dag Mac och Malini! <3

Min kväll spenderades på "Brandstationen" för att festa med min studentförening Committ! Committ består av InfoPR(det program jag går) och GDK (grafiker).


Utsikten från Brandstationen, ser ni månen?



Ja här kan man ju undra vad som försiggår, men vi leker bara sugrörsleken! En super rolig lek!
Man sitter i en ring och får olika storlekar på sugrör som ska färdas från person till person och man får bara använda munnen. Skit kul! 

Den här söndagens stora händelse var väl att äta pizza, mer än så blev inte direkt gjort.
Eller jo! Jag tvättade ju faktiskt. När jag står där i tvättstugan och kan inget annat göra, så börjar jag lyssna på den här låten i mina hörlurar.

När jag lyssnar på en låt som Footloose så kan jag självklart inte kan tygla mig utan börjar dansa. Mitt i refrängen går min granne förbi dörren och ser mig! PINSAMT blev det. Jag försökte rädda situationen genom att heja lite snabbt och fortsätta med mina sysslor... Men det gick väl sådär. Jag dog lite av skratt och man får väl bjuda på sig själv ;) 

Men nu skulle jag vilja avsluta det här inlägget med att påminna mina vänner och familj att jag är så otroligt lyckligt lottad som har er. KRAAAM!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0