Min helg

2012-05-27 / 22:21:32

Vilken helg!
Min lördag började med Medelpadden och slutade med Pizza och ESC hos Mich!
Åh glädjen när Loreen vann var ju otrolig! :D



Mich, Ellinor och Anna :)


En väldigt mörk bild men håll till godo med glädjen :D
Min kväll fortsatte senare på Kåren. Tusen tack alla fina för en toppen kväll :)



Min söndag har oxå varit toppen härlig! Riktigt bra väder!


Jag och Frida bestämde oss även för att ta ett dopp i Sidsjön, vilket var grymt skönt! :D





Förhoppningsvis gör vi om det snart! :)
Ha dää bäst!
//Erika

Kommentarer
Postat av: sandra h lind

var det inte kallt???:P

2012-05-27 @ 23:53:38
URL: http://sandrahlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0