Smile!

2012-05-29 / 22:41:33

Här med bekänner jag att jag inte har pluggat så mycket som jag borde ha gjort. Men än är det ju inte torsdag, så än finns det tid ^^

Annars har jag varit hos tandläkarn denna dag (satan va dyrt det är!!) och kommit fram till två saker:
  1. Varför har inte alla tandvårdskliniker gratis minttabletter/fluortabletter?? Alla skulle väl tjäna på det?
  2. SERIÖST Sundsvalls folktandvård bör göra något åt de gräsligt fula dörrarna. Jag tog tyvärr ingen bild, men jag behöver bara ett ord: Brandgula.

Annars gick det riktigt bra därborti :)


Nu fortsätter jag med mitt pluggande i något dygn till.
Ha det bäst så länge!
//Erika


And don't forget to smile --->  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0