Tavlor och sånt!

2012-05-12 / 23:19:22

I min lägenhet har jag två väggar som jag inte fått upp några tavlor på. Mitt nyårslöfte var därför att få upp något på dessa (det går sådär...). Ska jag vara riktigt ärlig så har jag köpt tavlor men hänger aldrig upp dem. Men förhoppningsvis håller jag mitt nyårslöfte och får upp dem innan året är slut.

Dagens inköp blev alltså:


Det är en tavla jag har tittat på en längre tid och tycker är toppen fin så jag är faktiskt nöjd med att ha köpt den.
L&Co här i Sundsvall är affären som den finns på, där finns en massa andra roliga grejer också så den affären rekommenderar jag varmt.

Men jag lovar att jag inte spenderade 600 spänn för en tavla, neeeej.
Kommer ni ihåg min kopia av originalritningen av konsumåttan?
Den ska nu inramas! Därför lämnade jag in den på Gallerix, så förhoppningsvis har jag några tavlor att hänga upp framöver. :)

//Erika


p.s Mackan! Hade jag kunnat så hade jag lätt skickat dig lite råfisk, men tyvärr käkade ja upp alla bitar själv ^^ Sorry ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0