Efter regn kommer solsken

2012-05-15 / 00:11:00

Vilken härlig helg som bara gått oss förbi!

Min måndag började med en föreläsning på 2 timmar. Jag är mitt uppe i kursen strategisk politisk kommunikation och tro mig om ja säger att det är mycket (MYCKET) att läsa. Men den här föreläsningen var riktigt bra må jag säga. Jag älskar när föreläsare använder sig av lite text på sina power pointar, så den var toppen.

Vädret denna dag har dock varit växlande, men jag lyckades på något sätt få en bild på en dubbel-regnbåge!

Lite svårt att se kanske? Men jag lovar att den finns där ^^

Min dag fortsatte med en bokad resa! Jag och min fina vän Sandra ska nämligen till Köpenhamn i början av sommaren! Det ska bli grymt kul. Va på tivolit, gå på ströget och sånt :D



Å efter en dag med duggande regn kom solsken :D




Ha en fortsatt härlig dag!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0