En sån där lördag

2012-11-18 / 00:38:22

Dagen började med ett halvt självmord.
Käkade nämligen blodpudding. ^^
Blodpudding = Järnrikt = Dåååååligt för mig
 
Men efter denna mättande måltid tog jag mig till skolan (hör och häpna) där Mich väntade. Jo, vi tog faktiskt och pluggade på en lördag (vi gjorde även detta i fredags för att vara extra noggrann i detaljerna). Mest för att vi båda har varit borta den senaste veckan och inte har kunnat plugga, så då kändes det helt okej att göra så. :)
 
Hur håller man energin i topp då? När man sitter där timme efter timme framför en dator och läser engelska texter?
Jo vi hade tur, en whiteboard stod till vårt förfogande och det utnyttjade vi naturligtvis.
 
Leken gick ut på att vi ritade varannan gång och tanken var att man skulle försöka förföra/förstöra/förgöra den andres konstverk. Ett mycket trevligt tidsfördriv. ^^
 
Kvällen innebar:
The return of the Pie-Queen
 
Som ni vet så älskar jag att göra paj men den här gången blev det med de konstigaste ingredienserna hittills!
Fiskkött med krabbsmak, vit sparris, aubergine och zucchini.
Men det blev gott och jag mätt! :D
 
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0