En sån där tisdag!

2012-11-20 / 22:37:24

Dagen började med en tripp till polisen.
Mich fixade pass och jag tänkte fixa ett kort till skoterkortet, men det gick tydligen inte att göra där. Jobbigt! Men det löser väl sig på något annat sätt.
 
C-uppsatsen går väl framåt.
Jag och Michelle hade vår första handledningstid (man får tre stycken tider på tio veckor), det kändes riktigt bra att få klargöra några frågetecken.
 
 
Vår C-uppsats kommer handla (i korta drag) om vilka kriterier en organisation har när de köper upp PR-tjänster. På handledningen idag fick vi en klarare bild av det strategiska urvalet vi kommer att genomföra m.m. Så det känns helt okej, vet att vi har sjukt mycket jobb framför oss men det kommer att gå bra. :)
 
Andra bra saker med denna Tisdag:
  • Har upptäckt att det finns podcasts på Spotify
  • Týr, Van Canto och Alestorm är tillbaka på Spotify
  • Totalt sockerfri i dagarna tre
  • Tog mig i kragen och gick till gymmet
  • Ingen av mina fyra krukväxter har dött
  • Min vackra vän Isabella som är min äldsta vänskap fyller år idag!
En liten söt bild på mig och Bäälz från en tid för längesedan ^^ 

Grattizz! :D <3
 
 
//Erika
 
 

Kommentarer
Postat av: Bälla

<3

2012-11-21 @ 12:42:46
URL: http://bellaht.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0