Nya glassisar!

2012-11-16 / 00:22:13

Hallo!
Idag har jag bestämt mig för att uppsöka en läkare för denna idiothosta!
Dock efter påtryckningar från Twitter ^^
Så imorgon är det jag som ringer dit, utan att passera gå.
 
Förutom den insikten har jag fått mina nya glasögon! :D
Måste ännu en gång tok tacka min fina vän Emelie som gav mig en gåvocheck så jag sparade hälften av pengarna :D
Hade nog inte tagit mig i kragen annars ^^
 
 
Riktigt nöjd är jag minsann!
 
Jag har även gått in i en butik och sagt "Kan man få köpa en kruka med jord?".
Det fick man. Så jag köpte mig en kruka med jord för att återuppliva Ägglert, annars blir det till att köpa en Ägglert den andre.
 
En kruka helt i min stil må jag säga!
 
Tack och God natt!
//Krukväxtdödarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0