Skoshopping!

2012-11-24 / 20:56:00

Efter x-antal timmar på Birsta hittade jag dom, äntligen!
Så kräsen som jag är så är det inte lätt att köpa skor.
Men jag tog mig i kragen och råkade falla för DinSkos erbjudande, så det råkade bli två par ^^ Ops!
 
 
Till mitt ekonomiskasinnes försvar vill jag berätta att jag i princip har slitit ut alla skor jag äger, därför var det inte mer än rätt att lägga vantarna på dessa snyggingar. (Märk väl Coop-kassen i bakgrunden på bild nr 2)
 
Apropå Coop! Efter ca 3 timmar på Birsta styrde jag mina steg mot mitt älskade Coop. Det tär på krafterna att hitta sådana skor, så det var riktigt skönt att gå in i en välbekant affär. Där hittade jag (bland annat) mina ÄLSKADE saffrans skorpor :'')
 
 
Men innan jag åkte hem hittade jag denna Awesome-iga skylt!
Blev tvungen att köpa ^^
Gallerix är min favoritbutik, man kan alltid hitta roliga och billiga tavlor där.
 
Men nu ska vi leka lite!

Diagnosleken
En lek för dig som gillar att sätta diagnoser på folk (läs:mig).
Min morgon började nämligen ungefär så här:
 
Som ett slag från ovan, fick jag en kraftig huvudvärk som på något sätt satte sig på min syn. Om mina ögon fokuserade på en sak så blev allt runt omkring typ suddigt. Tänk er att ni har stirrar på en lampa för länge. Ungefär så råkade min syn vara i morse.
 
Synen blev bättre över några timmar men huvudvärken har jag en gnutta kvar av än. Inte nog med det! Nedre delen av käken gör ont. Det är som att jag har slagit mig själv i sömnen? Men så våldsamma drömmar tror jag inte att jag drömmer faktiskt.
 
Din uppgift är nu att komma upp med en diagnos (crazzzy räknas ej).
Migrän mån tro?

Good Luuuck och Tack på förhand :>






Nu ska jag fortsätta min fina lördag med att göra absolut ingenting.
Sååå skönt! :D
Ha en fortsatt härlig helg!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0