Skriva skriva skriva..

2012-11-26 / 19:58:53

Hallo!
Så här kan det se ut när jag och Mich skriver C-uppsats.
 
 
Tro det eller ej, men instrumental musik kan faktiskt vara riktigt rofyllt vid speciellt utvalda tillfällen när man pluggar. Min favorit just nu är alla gånger en låt av Hans Zimmer.

Zimmer är känd för att göra riktigt bra filmmusik och detta stycke heter Time, från (en film som råkar vara sjukt bra) Inception.
 
 
Uppsatsuppdateringen för dagen lyder: Vi har börjat ringa olika högskolor/universitet för att få tag på offentliga upphandlingar. Det är riktigt roligt att få ringa runt i hela landet (nej inte i en ekonomisk synvinkel då vi ringer från våra egna mobiler) men i en kvalitets-relations-PRs-dialekt-social synvinkel så är det riktigt skoj!
 
Ha en fortsatt awesome kväll!
Själv ska jag föräta mig på saffransskorpor och dricka lite för hett té.
//Erika
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0