Allmänna Torsdagen

2012-10-25 / 20:19:45

Viktiga datum
27/10 - Halloween
9/11 - Tentan från helvetet
12/11 - Börja på C-uppsatsen på riktigt
24/12 - Julafton :D
 
 
Annars då? Joo, jag sitter och försöker förtränga hur mycket jag egentligen har att göra på den här skit kursen. Jag förstår verkligen inte forskarnas passion till kvalitativa/kvantitativa metoder, jag snarare kräks på dom. :)))
 
Hörde att det var Spöknatta i Ström ikväll?
Har minsann sett snygga bilder på mina fina kollegor och såklart min käre far på Konsum!
Önskar att jag själv hade fått vara med och klätt ut mig!
 
Men jag får min chans på Lördag!
Ni får en till bild på vad som komma skall:

Katt 2.0 kallar jag detta.
Resultatet visar sig till helgen :D
 
Ha en fortsatt härlig kväll!
//Erika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0