Effektiva Onsdag

2012-10-24 / 00:29:07

Vilken otroligt effektiv dag på något konstigt sätt!
Check this out:
 
Sovmorgon :D
13:15-15:00 Föreläsning
15:00-16:30 PM skrivande/Uppsats uppklarnande.
Hemgång!
18:04-20:00 Funktionärsjobb - Dragons vs Jämtland (Dragons vann :D)
20:00-23:? Fika med Fridis
 
En riktigt bra dag må jag säga!
Kan t.o.m tillägga att jag börjat tänka på en ny tattoo som jag verkligen kan stå för som betyder något. Kan bli riktigt bra faktiskt. Alltid kul att spåna iaf :)
 
Har ni förresten tänkt på att det är Halloween till helgen?
På lördag blir det riktigt bra drag på Kåren samt en riktigt fin förfest, så självklart ska jag klä ut mig!
Till vad? Undrar säkert ni.
Tyvärr är det lite svårt att klä ut sig till en random organisation t.ex Coop ;)
Så jag tänkte köra på KATT!
Det klär jag typ ut mig till varje år, så varför ändra på ett vinnande koncept? ;D
 
(Bild från...ehh.. 2010?)
 
Tack och God Natt!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0