En gång i tiden...

2012-10-09 / 12:45:36

...hade jag sjukt långa naglar. Tyckte till och med att det var snyggt, nuförtiden har jag dock ändrat uppfattning. Mycket på grund av att jag inte kan ha långa naglar när jag har linser, men också för att det kanske finns någon form av gräns?
 
Jag minns så väl att min pianolärare Louise inte alls var så förtjust i mina naglar. Man ska nämligen ha krökta fingrar när man spelar piano, men det kunde inte riktigt jag för mina naglar ^^
Hur som helst så ska jag göra min kära pianolärare och speciellt min vän Linnéa (som absolut inte gillade dom) stolt, mina naglar har nämligen inte sett ut så här på ca 5 år:
 
 
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0