Fin fint

2012-10-21 / 17:34:03

Gårdagen blev riktigt mysig!
Godaste tacosen och härligt sällskap gjorde kvällen excellente.
Pricken över i blev dock drinkarna på Invito.
Invito har Sundsvalls bästa bartenders, vilket märks så väl på kvalitén på drinkarna. MUMS!
 
Strawberry daiquiri och mojito :')
 
 
 
Tusen tack för en fin kväll<3
 
Denna söndag har varit väldigt ohändelserik, förutom en frisk promenad imorse (=12) med Frida! En tanke som föll ner i huvudet under denna promme, var att jag nog har varit väldigt sparsam på det mesta under hela mitt liv.
När jag var mindre satt jag och radade upp godisbitar så att de skulle räcka en hel timme etc. Men ett inlägg om ekonomsikt medvetenhet kommer nog nästa vecka, var så lugn ;)
 
Nu ska jag fortsätta "plugga" och "städa" :))
Ha en trevlig kväll!
(Solsidan 20:00!!)
//Erika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0