Power Metal Fredag

2012-10-19 / 13:44:39

Har ni märkt det?
Att det är en riktigt Power Metal Fredag?
När man har hörlurarna på, lite för högt ljud och lyssnar på riktigt härlig mäktig metal.
(Ja, det kan va en anledning till varför jag har halv-dålig hörsel)
 
Tänkte därför förgylla er dag med några gobitar!
 
 
 
 
 
 
 
 
Ska jag verkligen lägga in en sån där "Titta det här åt jag till lunch"-bild??
Nääeee, äre så??
Jajjemän (ett ord jag har överanvänt idag)!
Jag måste nämligen ta tillfället i akt och rekommendera BIM (Body In Motion).
En super najz restaurang som fokuserar på riktigt bra mat.
Jag tror min kära mor verkligen skulle gilla den :)
 

Ikväll ska jag några fina brudar umgås lite, så jag tog mig en tripp till systemet på morgonkvisten.
Behöver jag skriva att jag blev ganska förvånad över denna syn?
 
 
Det måste ha varit en hektisk morgon ;)
 
Ha en fortsatt härlig fredag!
//Erika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0