Sista oktober

2012-10-31 / 23:02:22

Mitt i allt PM skrivande kom resultatet från förra kursen.
Kommunikationsteori C, som var en av de jobbigaste tentorna jag har skrivit.
Satt uppe till 02:45 för att skriva klart den tentan, när den skulle lämnas in tidigt nästa dag.
 
Men titta på detta resultat!!!
 
 
Lättnaden som infann sig när denna tenta lämnades över till mig går inte att beskriva!!
(Betygsskalan gå från F (ig) till A (mvg).)
 
 
Känns därför skönt att få markera bort ännu en kurs.
Metodtentan nästa vecka är dock inget jag längtar till i huvudtaget, C-uppsatsen kommer också medföra massa jobb men jag och Mich har ett intressant ämne så det känns ändå ganska bra.
 
Förresten har ni något knep mot hosta vill jag gärna ha detta!
Ha det bäst så länge!
//Erika
 
p.s Granatäpplen säljs för 14:90 kr/kg på Coop i Nacksta!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0