Underbar helg!

2012-10-08 / 00:15:46

Fredag
Fredagskvällen spenderades på sporthallen, jag stod som vanligt i entrén tillsammans med Mia, Ullis och Emelie för att ta emot och riva biljetter. Jag har aldrig varit med om så mycket folk! Helt sjukt, stressigt, svettigt men så otroligt kul!
Tyvärr slutade matchen 74-80 till Uppsala. Men nästa fredag kör vi igen! :D
 
Kvällen fortsatte med drinkkväll på "Berghs" ^^
Super duper trevligt var det med 5 härliga drinkar och härligt folk!

Natten fortsatte på Memento! Det var längesen jag hade en sådan här super kväll, alla fina vänner och ett allmänt super humör gjorde allt great!
Så tusen tack alla inblandade för den :D
 
Lördag
Den här dagen gick lite fortare än väntat, men efter en pizza så for vi till Timrå för att se på hockey. Det var riktigt kul att göra något lite annorlunda! :D
Synd att det blev en förlust mot Luleå dock.
Fick även se Annies hemtrakter, såg ut som ett mysigt litet område :)
 
Söndag
Dagen som fick bli som den blev! Inga måsten inga krav. Finns det något skönare än att vara mellan två kurser? Nix! Känslan av frihet är obeskrivlig. Dock börjar allvaret imorgon igen, med kursen Vetenskaplig Metod C.
Peppad? Nääe..
Men de blir bra! Jag skulle inte klara av dessa kurser om jag inte gick in i skolan med en positiv attityd. Positivt tänkade gör att vardagen blir tusen gånger lättare nämligen.
 
Saker jag har kläckt ur mig idag:
Jag till Emelie: "Asså jag har fått så dålig hörsel"
Emelie: "Har du?"
Jag: "Va?"
 
Jag till Frida: "Dom här chokladbollarna smakar som egengjord oboy på bit!"
 
Tack och God natt!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0