Vilken jäkla fredag!

2012-10-05 / 14:00:53

02:45 skrev jag klart tentan.
09:45 lämnade jag in den.
 
Om jag är trött? Nå jävulskt!
 
Det här har nog varit en av de jobbigaste tentorna ever. Men den är skriven och inlämnad, så mer kan jag inte göra just nu. Så här såg det ut ca 03:00 imorse (efter x-antal timmars skrivande).
 
Annars då? Jo Ägglert Elton Grimson Olofsson lever fortfarande och har börjat krypa upp ur sitt skal :')
 
Ikväll blir det lite jobb på sporthallen för Dragons premiärmatch!
19:04 börjar matchen, komsi komsi! :D
 
Efter den är det drinkkväll med några ur klassen. Brukar alltid vara trevligt :)
Några drinkar senare glider jag in på Memento.
 
Men nu ska jag sova en timme.
Ursäkta detta ofantasifyllda inlägg.. men bättre blir det inte!
Tack och God natt så länge! :)
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0