19/9

2012-09-19 / 23:40:28

Vad jag minns så satte jag inte på mig nå tighta läderbyxor i morse, men det kändes banne mig som det när jag kom hem. Regnet öste nämligen ner i Sundsvall idag, det riktigt forsade vatten nedför vägarna.
 
 
Efter någon timmes powernap, så gick jag över till vackra Frida som har fyllt år! Å snacka om att den kvinnan kan baka! Check this out:
Så sjukt gott!!!
Mätta och glada efter presentöppning, tittade vi på Bonde söker Fru och bara njöt. Tror alla fick lite julaftonskänsla över hela kvällen.
Tack för den! :D
 
Nu ska ja bara vänta till 00:00 för att skicka sms till brorsan som fyller 32 år. :')
God natt så länge :)
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0