1:a dagen 3:e året

2012-09-04 / 21:10:23

Så var första skoldagen gjord. TOTALT MENINGSLÖÖS.
Nä men seriöst, vi hade en introduktion som inte gav någonting.
Förhoppningsvis blir det lite bättre på torsdag, då första föreläsningen är.
 
Men det var riktigt kul att se alla välkända ansikten igen. Några av oss tog t.o.m en promme runt Sidsjön direkt efter föreläsningen (vi bör göra om det!).
 
Väl vid Sidsjön, hölls en andakt.
Det roliga var att jag råkade säga det helt spontant. Riktig Erika-humor, kallar jag det. ;)
 
På mitt bästa Coop-Extra är det just nu Rotfruktsvecka 2:90 kr/kg, samt sjukt billig pasta (5kr för 1kg!). Så jag fyndade sjukt mycket denna dag. Blir alltid så nöjd när jag gör sådana klipp.
 
Åh, ni vet sånna där matbilder? Som alla stör sig på?
Här kommer en till! :D
 
Detta är min spontana middag.
"Jag tar nå grejer å kylskåpet åsså får vi se vad det blir"-middag kallar jag den.
Riktigt gott blev det :D
 
Nog mat-prat.
Té, en bok och levande ljus blir mitt nästa steg.
Ha en trevlig tisdag!
//Erika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0