Erikas fyra P

2012-09-12 / 16:55:43

Plugg, paj, promenad och andra parenteser.
 
Mitt liv kretsar just nu kring 21 artiklar och en bok. Men för att kunna plugga så behöver man både några promenader samt MAT!
Åh titta vad jag råkade få till av lite grejs som jag hittade i kylskåpet :D
 
Paj<3 En maträtt som kommer strax under makaronipudding i min Mat-i-Topp-kategori.
 
Från det ena till det andra: Vädret!
Igår hade Sundsvall en riktigt härlig 20-graders värme, topp och shorts väder!
Jag utnyttjade självklart detta genom att handla (=inte plugga :s)! Coop har ju världens bästa priser på frukt just nu, så jag har köpt minst 2 kg bananer ^^
 
Hur som helst så får några kort från några av mina favoritställen i Svallet avsluta detta halvt onödiga inlägg.


//Erika

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0