Regn och sånt

2012-09-01 / 16:24:00

Har ni någonsin känt att ni blir kvävd av viss musik?
Att ni är så less på det att ni får typ..ångest? (överdrev lite)
Så känner jag lite då och då för vår vackra populärmusik i detta land. Det är då jag lyssnar på den bästa metal jag vet (NEJ, inte Slipknot...eller whateverrr). Vips! Så kan jag andas lugnt igen.
 
Visst låter det konstigt? Men det är sååå sant. Idag stod denna låt för den konstgjorda andningen:
 
 
Dagen har bestått av lite shopping på Birsta :)

+nå linnen och nå spettstjosan! :)


Glömde helt berätta att jag träffade Malin igår, för första gången sedan sommarn började. Vi käkade sushi (Mackan, för att du inte ska bli avis så läs: kalops ^^) och snackade om allt och ingenting medans det TOK regnade hela dagen.
 
Men jag och mina gula stövlar klarar oss i alla väder ;)
Tycker fortfarande att det är sjukt konstigt att ingen i Sundsvall verkar äga ett par stövlar samt regnkläder?
Jaja, ni blev blöt och jag var förblev torr. ^^

//Nöjd_tjej_91
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0