Sthlms helgen

2012-09-24 / 21:48:48

Tusen tusen tack för en super duper helg alla inblandade och
super duper tack till alla er som ringde, skrev på facebook och smsade! :'D <3
 
Min helg spenderades i Stockholm hos brorsan med föräldrarna!
Fick jätte fina presenter, bland annat en riskudde att lägga i mikron! Passar mig utmärkt då Mitthem inte vill höja temperaturen i min lägenhet</3.
En gott-och-blandat-matkorg, en brödrost, bordsgrill och resan med allt därtill Stockholm! Men måste ju lägga upp en bild på kudden jag önskat mig en längre tid:
 
Fredagskvällen spenderades på Wallmans Salonger! Wallmans koncept handlar om att äta samtidigt som massa olika uppträdanden körs. Det var super trevligt och jag vill rekommendera det till alla, ung som gammal skulle definitivt uppskatta det (om man gillar musik såklart). :>
 
Ett glas rosé samt ett litet uppträdande innan insläpp.
 
Inne i lokalen - som var otroligt trivsam - så fick vi ett bra bord uppe på läktarn.
 
Uppträdandena kom hela tiden och emellan måltiderna, så det var riktigt trevligt. De sjöng utmärkt dessutom!
 
Provrörsdricka ingick visst i priset ^^
En super trevlig kväll som jag gärna upplever igen! :D
 
Lördagen spenderades på Kista Gallerian, där Blog Awards höll till med massa uppträdanden av bla. Molly Sandén m.fl. Dock var vi i full färd med att shoppa (i mitt fall: icke-shoppa), att vi inte såg något uppträdande. Men Pär Lernström och Maria Montazami såg vi minsann!
 
Efter denna härliga helg åkte vi tillbaka och jag befinner mig i detta nu i Sundsvall.
Jag är jätte tacksam och jätte nöjd!! :D

Tack o God Natt!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0