Slut på november

2013-12-01 / 23:53:00

Phu!
Så har några veckor gått förbi återigen. Vart tar dom vägen?
Hade varit helgrätt om någon kunde öppna en tids-shop.. hade lätt köpt lite tid just nu.

Men trotts tidsbrist så har man ju hunnit med en del grejer ändå!
Förra helgen hann jag både fira pappa som fyllt 60 åt och göra snöänglar med brorsdotra i Strömsund.

Gammalt kort, men GRATTIS bästa faderskap och muurikka-mästare.

 
Efter en helg i Ström, blev det jobbbbbbbbbb... igår befann jag mig på en sittning på Kåren som serveringsansvarig. Riktigt kul med sjukt bra kollegor. Vi serverade Par Bricole, som är ett ordersällskap grundat av bl.a Bellman. Hur roligt som helst och helsköna herrar!
 
Självklart hade det otroligt mycket rekvisita och olika grejer som vi inte fick veta om.
Spännande värre! Å himlarns roligt, fick mig t.o.m en puss på kinden på kvällskvisten... jajjemän.. ibland har man tur ;)

En lugn söndag blev det efter detta.
Första advent, super god glögg (köpt på Coop såklart, gör det du med ;>), julmust, lussekatter samt "Tomten är far till alla barnen", ett givet filmval en kväll som detta.
 
 
God natt!
//Erika
 
 

Kommentarer
Postat av: MichMich

Ååååh inte se Tomten är far till alla barnen utan mig!! :( haha. Jag vill också se den.. men vet inte om den finns tillgänglig online.. jag får inte ladda ner här, då kan dom stänga av vårt internet :P

Svar: Åååh! Ja ville se den med dig määä! :( Hehe men den finns på swefilmer.com :D
Erika Olofsson

2013-12-04 @ 03:00:54
Postat av: recha

Haallåå där, läs din rubrik igen ;)

December är ju inte slut... ;)

Svar: Haha Tack Recha! ;D
Erika Olofsson

2013-12-07 @ 14:26:19
URL: http://rramstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0