Snart snart snart...

2013-12-08 / 21:25:47

Nu är det inte många dagar kvar på denna termin.
Kårhuset stänger efter den 14/12, efter bartömningen med andra ord.
Kommer bli en hektisk sista vecka med två sittningar, tusen saker att göra men med en rolig helg att se framemot, vilket känns kul.

Apropå apröra köpte jag mig ett armband för nån vecka sedan. Ser ni vad det föreställer?
En konsumåtta såklart ;)

Men som VD på Kårhuset? Vad gör man dårååå? Sitter bakom ett skrivbord å bah svarar i telefon?
Njaaa.. inte direkt. Jag och ekonomen i huset gör allt man kan göra i en krogverksamhet på dagtid.
Allt från inköp till planering av körscheman, sittningar, möten etc etc...

Men varierat yrke är det verkligen. Fick t.ex i fredags dra denna goding: En full pall med öl. 90 kollin plus tre fulla fatöl. Träning är ju bra och som tur var så var pallen inte allt för bångstyrig. :)
 


Mer då? Jooo jag har haft en mega-utväxt i tusen år nu. Så tog å lade lite pengar på att fli bort den.
Nedan kan ni skåda julgranen med tékoppen i högsta hugg.


Jo vars! Livet går ju framåt, jobbigt vore väl annars kan jag tänka?

Hur som haver. Jag har inte fått arslet ur vagnen och köpt mig en lampa till mitt vardagsrum. Däremot har jag låtit kreativiteten flöda. Julgranskulor från IKEA, trähjärta från Jordemors i Strömsund och lite ståltråd gjorde susen, eller vad säger ni?
Blixten gör dock inte bilden rättvis.. men ändå.
 
Suddiga bilder. Mmmh.. älskar vi dom inte? Jo självklart. Tänkte därför bju på en.
 
Adventspyntningen är ju fulländad!
 
Andra advent. Hua! Mottot för helgen har varit "Skjut upp allt och lev i nuet".
Så fick det bli men inte gör det något. Har haft en underbar helg, utvilande minst sagt.
 
Hoppas ni har haft det med. :)
//Erika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0