Socker socker socker

2013-02-06 / 18:57:20

När jag skriver till mina bröder och tipsar om "Kesella Citrus" och dom tycker att det är mycket socker i den och ett "lyx" att unna sig detta kvarg. Då blir man lite fundersam på hur mycket socker man egentligen stoppar i sig.
 
Jag har därför försökt att avvänja mig från vardagssockret som brukar smyga sig in. Men min kropp bah "VAD HÅLLER DU PÅÅ MÄÄH??"
Så jag har fuskat...liite.. med mörkchoklad.
 
Men helgsockret kan ingen ta ifrån mig, så det så.
Nä men seriöst, för mycket socker och för lite träning mår ju ingen bra av. :)
 
Annars då?
Jo jag förgyller mina pluggfyllda dagar med detta program, som faktiskt finns på Youtube. :')
 
 
Super bra! Klicka på bilden så kommer ni direkt till Youtube för att se första avsnittet.
 
Mer plugg till folket!
Syns, Ses, Hörs!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0