Tipp Topp

2013-02-24 / 13:25:19

Sundsvall Dragons är på väg mot toppen (känns det som iaf), så jag måste få bjuda på två bilder från derbyt i tisdags. Härlig stämning och bra med folk!




Veckan har annars passerat ganska fort. I fredags hade vi det sista momentet i kursen Varumärkets Kommunikativa Roll. Den gick ut på att göra en scrapbook och analysera tre filmer i ett varumärkes perspektiv.
Jag, Malin och Jessika gjorde vår scrapbook som en blogg, så vill ni kika så hittar ni den här:
marketingscrapbook.blogg.se

Ett möte på Wayne's hann jag oxå med i fredags.
Får ni chansen så måste ni testa deras ingefärs-smoothie, super god och annorlunda.



Men det bästa med den här helgen var ju helt klart att mina fina föräldrar kom å hälsade på. På ca 4 timmar gjordes både Birsta, IKEA och Coop. Många härliga konversationer och lite handling senare så satt vi plötsligt på 7 kryddor och åt en super god middag. Jag vet ju hur mycket alla älskar att man lägger upp bilder på mat, så varför inte fortsätta med den trenden? Entrecote och citron cheesecake möööms! ;)


 
En fin kväll och en härlig morgon blev det.
Man har ju det så lyxigt att man fick både kroppkakor och semlor som jag har tok längtat efter. En stol blev fixad och disken t.o.m diskad! Känner mig mer än bortskämd efter en sån här helg.
Tusen tack fina ni, för en riktigt toppen helg. :D
 
//Erika
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0