Valio - Kvarg

2013-02-01 / 20:21:32

Shit va svårt det är att stå emot sötsuget när det väl kommer.
Därför är min plan inför nästa vecka: KVARG.
Jag har köpt 3 olika sorters kvarg för att lindra mitt behov till socker. Egentligen tror jag det handlar om att jag inte äter mig tok-mätt och blir därför sugen på något sött.
 
Men detta ska alltså åtgärdas med bra måltider och kvarg.
Med start idag.
 
 
Valios kvarg är ganska nytt och smakar vanilj (äkta svarta prickar!).
Riktigt god faktiskt och bra mättnadskänsla.
Jag ger den: ∞∞∞∞ (4/5) konsumåttor.
 
 
Ha en fin fredag!
//Erika
 
 
 
p.s Näe, riktigt så nyttig är jag inte.
Det är ju trotts allt fredag = GOOOODISSS!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0