Heej!

2013-07-20 / 10:22:36

Jag lever och frodas!
Saker och ting börjar nämligen falla på plats, tokigt och lite konstigt känns det minsann men självklart super roligt! Mer om detta kommer någon annan ojobbar-dag.
 
För denna dag ska som många andra, spenderas på IKEA. Just nu är jag mycket i Saluhallen (nedre plan) och har faktiskt skådat många härliga Strömsundsbor. Alltid lika roligt!
 
Mitt emellan jobbdagarna, gick jag hem till min fina vän Lisa som har skaffat kissekatt!

SÅÅÅ SÖT! Lilly är kattens namn, en otroligt social rackare. Känner att det helt klart är för lite katter i mitt liv just nu, så det var super kul att få kela och leka lite med en.
 
Diskuterade husdjur med Linnéa här om dagen faktiskt. Jag ville påstå att sköldpadda vore ett ultimat husdjur. Roligare än en guldfisk och mindre jobb än med en katt/hund. Dock kom Linnéa med insikten att dom nog luktar. Så det blir nog inget husdjur för mig på ett bra tag...

Men men... utan husdjur försmäktar jag på IKEA denna dag.
Hoppas vi syns! :)
//Erika
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

hihi, min söta lilla hårboll :)

Svar: Jaw! Världens sötaste =^.^=
Erika Olofsson

2013-07-22 @ 21:16:53
URL: http://www.dawndesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0