Härliga tider

2013-06-02 / 23:35:32

Gårdagen blev himlarns trevlig.
Hör och häpna men min lördag började på Gina Tricot som hade rea. Rea, visst klingar det fint? Ett ord som symboliserar billiga priser men bra kvalitet. Mmh..

Hur som haver så forsatte kvällen med grillning i trevligt sällskap!

 
Kvällen spenderades på Kåren och Allstar. Tok-minglade blev min sysselsättning och det blev en riktigt bra kväll helt enkelt. Kanske var det t.o.m sista kvällen på Kåren? Vad vet man.
 
Den här söndagen har gått under temat "gör så lite som möjligt".
Vilket jag måste säga att jag lyckats med. Tog å såg en film hos Emelie, käkade massa glass och hade det gött. Hoppas er söndag varit bra den med :)
 
Tack o god natt!
//Erika
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0