Hit och dit!

2013-06-19 / 23:05:30

På grund av tidigare inlägg så blev mina planer för kvällen lite omstrukturerade.
Istället för att packa i lugn och ro, skriva ett fint inlägg om fjällena och somna i tid, spenderade jag min kväll med att gå från Sidsjön till Hamnen och slutligen till Nacksta och tillbaka (LÅNGT!)
 
Några blåsor på fötterna rikare blev jag, dock fann jag inte min efterlängtade cykel någonstans :(
Otroligt tok-tråkigt, men måste väl kanske acceptera att den är borta.
Tur i oturen att den var ny, känslo-människa som jag är blir jag så lätt fäst vid saker nämligen.
 
Men nu blir det andra bullar!
Fokuset nu ligger på att resa till Örebro och fira midsommar.
För jag ska minsann ha en otroligt tok-rolig midsommar och det hoppas jag ni också ska ha! :)
 

Glad midsommar och ät mycket jordgubbar!
//Erika
 
 
 
p.s Presskonferensen idag för "Sundsvall kan bättre"-kampanjen gick riktigt bra! Kika in på ST och Dagbladets artiklar, jag finns t.o.m med på en bild ;)
 
http://st.nu/medelpad/1.5998664-s-har-startat-rostfisket-pa-allvar
 
http://dagbladet.se/nyheter/sundsvall/1.5998574-kampanjen-har-inlett-s-
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Riktigt tråkigt att du inte hittade cykeln. Jag håller tummarna för att den ska dyka upp. Kul att du länkade tidningsartiklarna :D

Svar: Jaw super trist :( Tack! :) Jaw :D
Erika Olofsson

2013-06-20 @ 10:41:31
URL: http://www.dawndesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0