Ny design!

2013-06-12 / 20:36:02

Har ni sett att det hänt lite saker på bloggen den senaste tiden?
Ny header(!), ny profilbild, nya typsnitt etc. Det är min kära vän och grafiska formgivare Lisa Grelsson Wiik som har fixat allt detta. Jag kan inte uttrycka hur pass nöjd jag är, för det är jag till tusen och mer.
 
Lisa är super skicklig och har jobbat mycket med min design för att få den efter mina önskemål. Detta för att få bloggen mer personlig och med ett lite mjukare intryck än tidigare.
 
 
Vad tycks? :D
 
Lisas blogg och kontaktuppgifter hittar ni --->HÄR<---
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag blir så glad av att höra hur nöjd du är, för det är ju poängen. Det värmer verkligen :) Säg bara till om du behöver eller kommer på något fler justering så fixar jag det, ses imörra ;)

Svar: Ja gud ja! Himlarns tok nöjd! :) Absolut, tack det ska jag. Så syns vi nästa vecka ^^
Erika Olofsson

2013-06-12 @ 22:48:26
URL: http://www.dawndesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0