Tentaplugg.

2013-03-21 / 14:00:08

Dagen före inlämning och seminarium.
Jag har aldrig längtat så mycket till påsk som precis nu. Vill lämna mina böcker, alla måsten och mina 24 kvm för att komma till ett varmt hus och umgås med folket i Ström.
Men än kämpar vi på! Mina fina klasskamrater och jag. Kämpa kämpa!



Sen börjar allt om igen på lördag men ännu en hemtenta (Tack för den, kära lärare... jag har absolut inget liv utanför skolan..neeej dååå).



Hur lång är förresten en "okej" utväxt? Tror ni att jag kan vänta ett tag till innan jag färgar om?
I-landsproblemen hopar sig. ^^

Tandpetskreatör har jag även gått och blivit i dagarna. Vad tycks? ;)



//Erika
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0