Adjöss utväxt!

2013-05-15 / 13:00:00

Nu är den äntligen borta, den dära jädrans utväxten.
Lina på Salong Barock var det som fixade till hårhärna denna gång.



Hoppas det håller sig till examen bara.
 
Men några filurer som jag saknar i detta nu är dom hära bröderna mina. Omtänksamma, fina och beskyddande bröder som hemskt ofta har något peppande att säga eller tips att delge. <3

Himlarns fint att man får träffa iaf äldsta brodern med familj och underbara päron till helgen igen. :)

Men andra människor jag har runt mig är ju mina vänner. Har jag berättat vilka fina människor de är? Dessa otroligt fina vänner jag minsann har, som stöttar, lyssnar och som man har så otroligt roligt med!
Tysh hemskt mycket om er allihop<3 :)


//Erika
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0