Freaky Friday

2013-05-10 / 22:16:53

"Hur kan du frysa så mycket??"
Jag fick en oförstående fråga igår efter att jag förklarat att jag alltid sover med två filtar och en uppvärmd ris-kudde. Tydligen är jag inte så varmblodig minsann.

I detta nu sitter jag invirad i en filt med en kopp "Blue Fruit" té från Lipton. Summa Summarum: Ja, jag har världens kallaste lägenhet. Men det är okej, jag lever och frodas ändå. ^^

Till exempel så blev det en riktigt bra dag igår, tack vare fina vänner. Fick se Alnö en sväng och käkade thailändskt med Frittä å Chris. Himlarns gött!
 
Men jag hann även med att göra mango-båtar ^^
=Världens bästa tips till barnkalas i pirattema.

(Ja, jag har mitt barnasinne kvar)


Sidsjön by morning.



Sommarn har förresten nästan helt anlänt till Svallet, gröna gräsmattor och varma vindar. Härliga tider!
Men denna helg kommer jag inte spendera här utan nere i stora staden faktiskt.
Har nämligen en date med Bruce S. ska bli riktigt kul att få se en så stor artist på en stor arena.
 
Så ha en sjukt fin helg hörrni!
//Erika

Kommentarer
Postat av: sandra

har du testat granatäpple-te? :D

Svar: Ja faktiskt! De är najz! :D
Erika Olofsson

2013-05-12 @ 17:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0