Plågande!

2013-11-05 / 23:01:20

 
Ja, jag talar om det här med för-tidigt-jul-firande. LÄGG AV.
Jag hör till det människo-slaget som stenvägrar jul tills 1 december. Det betyder: INGEN glögg, INGET pynt, INGEN julmusik, INGEN julmust.. förnst 1:a advent.
 
Det är ju absolut inte så att jag inte tycker om julen. Snarare tvärtom, jag älskar det mesta med den. Det är bara det att jag är en liten traditionalist när det kommer till datum i relation till julfirandet.
 
Så, för att få njuta så mycket som möjligt och verkligen uppskatta julmusiken, jultraditionerna, dryckerna och pyntet firar jag jul mellan 1- ca 26 december. Sen äre bra.
 
Längtar som katten ska ni veta.
//Erika
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0