Woop woop

2014-08-14 / 11:33:24

Hej hopp!
Snart är jag på g mot Falun med Mich-Mich för att träffa Lisa samt gå på Rockstad. Det kommer bli helt suveränt att få se de bästa metalbanden jag vet: Finntroll (Finland), Týr (Färöarna), Van Canto (Tyskland) och Sabaton (Sverige).
 
 
Ser grymt fram emot dessa dagar!
 
Men jag har haft några bra dagar här i Svallet med. Att börja jobba efter en härlig semester är ju inte alltid lätt, men det har funkat helt ok. Mycket har blivit gjort och vi har en månad av lite halvstressig karaktär framför oss, men det ska vi ta oss igenom.
 
Mer då? Jo jag, Amanda och Ullis käkade middag på Invito samt drack té i tisdags (du var saknad Sanna). En kanonkväll då klockan gick allt för fort. Snack, skratt och god mat!
 
Gårdagen blev inte sämre, igår var det premiär för Chair Deluxe!
Den här "terminen/kurstillfället" har jag valt att inte köra en pole dance kurs nämligen utan köra mer dans, bara för att testa. Det visade sig vara kanonkul precis som pole.
Vi är kanske 15 tjejer som dansar koreografierad dans till en känd girlpower låt. Snabbt, svettigt, mycket attityd och otroligt kul! Ska bli spännande att fortsätta öva på den dansen.
 
Så har min vecka förflutigt och den kommer verkligen inte bli sämre.
 
Falun here I come! :D
 
//Erika
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0