Ops!

2014-12-30 / 21:46:09

Det var visst ett bra tag sedan jag gjorde en avrapportering. Men här kommer en!
 
Vad hände egentligen den där torsdagen? När jag satt 5 timmar och gjorde något med håre som jag aldrig gjort förut? Några gissningar har viskats i mitt öra, men ingen av dessa har varit det korrekta.
 
Här kommer nämligen svaret:
 
 
När andra klipper kort, klipper jag långt.
Nä men jag kände lite si så här att varför inte? ^^
 
Väldigt obekvämt till en början men efter några dagar vande jag mig vid de vaxploppar som satt i hårbottn. Håret är satt med kreatinvax(tror ja de hette) och själva håret kommer faktiskt från Indien. Där klipper människor av sig håret i ett tempel för att få högre karma, templet säljer sedan håret och pengarna som kommer in går till välgörenhet. Tydligen. Så om den historien stämmer så är det ju fint.
 
Julen har även gått oss förbi och nyår nalkas. 
Men mer om detta får berättas en annan dag. 
 
Hoppas även er jul blev fin och snöig som min.
Å självklart får vi icke förglömma den ack så använda frasen Grått nytt hår!
 
//Erika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0