Tjollahopp!

2014-02-16 / 13:39:13

Solen lyser in genom fönstren, barn skriker i lägenheten ovanför, mobilens lilla lampa blinkar av människors vilja till kontakt, täcket är för varmt för att ha båda benen innanför, ett leende bildas då ännu en dag av ledighet skall intas.
 

Tjänare Söndag! Välkommen, känns helt ok att du kommer faktiskt.
En annan har haft en riktigt fin helg hittills. Men vill börja detta inlägg med en bild från min lunch i veckan (alla älskar bilder på mat).


YAMMIEE... haha har faktiskt aldrig käkat en sådan grotesk lunch någon gång. Men det gick i det med.
 
 
Mer då?
Jo jag har börjat mitt projekt: Dekorera hjorthuve. Ska bli riktigt kul att försöka få det snyggt (återkommer med resultat i framtiden). Tror helt klart den kommer överträffa brorsan och Malins troféer ;)

 
Men gårdagen blev kanon. Började med att spendera timmar på alla skoaffärer som denna stad har att erbjuda. Fy fan. Ursäkta, men letande av skor krävs intalning. Jag ställde in mig redan dagen innan på att hitta skor, annars är jag rädd att jag ger upp allt för lätt.

Av och På, Av och På, Av och På.
"Finns den här i någon annan storlek?"
Av och På, Av och På, Av och På.
"Har du en extra sula jag kan få låna?"
Av och På, Av och På, Av och På.

Det roliga med mig är att jag är SKIT kräsen på skor dessutom. Vet exakt vad jag vill ha i princip. Svarta, läder, spetsiga, gärna snörning och sköna såklart. Hör och häpna (mamma) men jag hittade faktiskt ett par.


Får se om de behålls dock, känns precis som en pjäxa i detta nu. Öppetköp<3
 
Lördagen fortsatte uppe i Haga.
Camilla kom med den underbara idén att dra ihop ett gäng och käka mat med tillhörande utgång.
Jag, Cami, Emma S, Emma M och Therese avnjöt därmed sjuuuukt god mat.
 
Kyckling med pesto och salami med tillhörande sallad och klyftpotatis.
Dog godhets döden! MÖMS!
 
 
Fina tjejor! Kvällen slutade på Oscar där vi träffade massa spännande personer, bland annat en som kände att det var en bra idé att bränna skägget med levande ljus. Hehe en riktigt bra kväll blev det minsann.
 
Nu fortsätter min söndag med dans, målning av hjorthuve,
skype-date med Mich-Mich och MAT.
 
Trevliga tider!
 
Ha dää fiiiint
//Erika
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0