It's gonna be a good week

2014-01-27 / 22:19:31

 
Den här veckan kommer bli bra.
Jag har det på känn!
Jag ljög lite för något inlägg sedan, jag hade nog ett litet hemligt nyårslöfte för mig själv om förändring. Hösten som var långt ifrån den bästa hösten... så därför känns det riktigt bra att saker har förändrats och kommer bli ännu bättre nu.
 
Det bästa med allt just i detta nu är att jag är i fas. Räknade kassor idag och hade styrgruppsmöte, vilket betyder att morgondagen blir som planerat med dagorningsfix, styrelsemöte och ledningsgruppsmöten.
 
Fantastisk rolig läsning va? När saker går bra? ^^
 
Något creepy som inte gick bra kan ni se på bilden där uppe. Ser ni den svarta pricken på mitt finger? Detta är ICKE ett födelsemärke, detta är reslutatet av att klämma sig på en pallyft. Allergisk mot svordommar? Du hade inte velat vara i närheten när detta inträffade.
Blooood innanför huden är vad det är. = Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyysigt.
 
 
Mer då?
Onsdag = Sanna och Elivra fika!
Torsdag = Möte med en kör. Ska alltså fara upp till Skvaderns gymnasium, lyssna på en kör och provsjunga. Vilket jag absolut inte gör för att jag på något sätt har en bra sångröst, utan endast för att det är kul att vara med i en kör. Så vi får väl se vad som händer (har dock varnat körledarn) ;) haha
Fredag = Modern kommer!
 
Bra vecka? Mmh så är upplägget!
//Erika
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0