Hej jag lever!

2014-07-25 / 20:35:09

Ganska svårt att tro med tanke på värmen va?
Detta är min bästa vän på jobbet vill jag lova:
 


Mmh.. varit instängd nu några timmar varje dag på jobbet. Men ÄNTLIGEN (ja det kändes som ett caps lock-moment) har jag semester! Ska bli så skönt att inte ställa klockan på 07:17 (älskar att ställa den i konstiga klockslag, självklart endast för att jag kan).

Vad skall man då fördriva dessa två veckor med?
Jo det blir både det ena och det andra vill jag lova:
  • Umgåsa med människor
  • Dricka goda drinkar (vem vill egentligen dricka äckliga liksom?)
  • Måla klart mina projekt (en regnig dag säger jag inte nej till ^^)
  • PWs (är precis i en sån dära jag-kan-gå-femhundra-mil-moment när det gäller träning...dock blir det kanske 2-3 km och inte 500 mil, men ey who's counting)
  • Dricka två tusen koppar té
  • Lite pole dance (missar dock uppvisningen :<)
  • Fara hem till Strömsund
Etc...etc...
Det kommer bli så bra som det kan bli :)
 
Men är det allt? Nääääj. Veckan efter min semester jobbar jag tre dagar och far sedan ner till Lisa i Falun! Där nere ska jag och Michelle gå på Rockstad. Aaahh.. vad jag längtar efter att få höra alla dessa medlodier jag bara måste få njuta av.
Det blir bra ^^
 
 
Vill även tipsa om en kanongod samt lättlagad måltid.
Jag som typ sällan får tummen ur att göra något, kände att det här var riktig sommarmat som jag lätt kommer göra igen! ^^
 
 
Mmh... lax, romsås och sallad. Underbart.
 
//Erika
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0