Soliga dagar

2014-07-29 / 12:25:05

Sundsvall = SOOL
Äntligen har även jag lapa sol. Trevliga tider. I söndags var jag, Tove, Elin, Ryberg och Alex, på minigolfbanan. Det blev en hård match som slutade med att jag kom tvåa.. nerifrån ^^
 
Men den varma solen brände in sitt budskap att man ej bör befinna sig på land en sådan dag. Därför åkte vi till en vik, dit Andreas hade kört fel en gång? eller hur det var. En trevlig vik på Alnö blev det iaf och snacka om att vattnet var varmt, från botten till toppen.
 

 
Det var verkligen super trevligt!
 
Gårdagen blev en riktig äventyrsdag. Jag, Camilla och Emma började dagen med dopp i havet och lite solning innan vi fortsatte till en annan del av Sundsvalls öar där vi mötte Pontus.
 
 
Har ni någon gång åkt bergodalbana?
Känt den där hissnande känslan i magen? 
Precis den känslan fick vi, när vi åkte ut med en båt ut på havet med en meters höga vågor. Känslan av när båten hoppar (bokstavligt) mellan vågorna och vi befann oss i luften för någon sekund.
 
Sjukt roligt ^^ Sen fortsatte vi kvällen med lite fiske och gäddspaning.
Personligen är jag ju en vinterfiskare, så ingen fisk för mig.
 
Men en häftig dag blev det minst sagt.
 
//Erika
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0