Fredag - En ledig fredag.

2014-06-28 / 01:08:34

Eller typ i alla fall.
Ni vet de dagarna då man är otroligt oeffektiv? Jo, alla har vi dom. Jag hade en sådan idag, allt gick sakta med säkert framåt men tog lite extra lång tid.
 
Så jag tog och stod på huvet och plötsligt ramlade poletten ner.
 
Hehe nä inte riktigt, men trots lite motgångar hann jag med det jag satte upp på agendan för dagen och bestämde mig för att gå hem när klockan slog 14:00.
 
Wow.. konstig känsla, nästan lite förbjudet? Att åka hem extra tidigt en dag, som inte är bestämt i förtid. Men otroligt skönt, jag cyklade hem med ett leende på läpparna.
 
Väl hemma flödade plöstligt kreativiteten (självklart efter x-antal lax- och mesemackor samt té).
Så jag tog å målade ramen på den ytterst billiga blackboardtavlan jag fyndat på Åhlens (35 kr).
 
 
Tänk va praktiskt! En tavla där man får måla sitt eget motiv, kanske beroende på vilket humör man är på? Himlarns praktiskt minsann och ekonomiskt!
 
Resten av denna kväll har jag spenderat med att tvätta, käka choklad, sett på två komedier och druckit mer té. Ser nu riktigt framemot den här helgen som förhoppningsvis kommer bli kanoners, men först blir det sömn utan ställt alarm (det bästa med helgen).
 
God natt!
//Erika
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0