Nytt hår

2014-06-17 / 21:12:14

Tjo! Gårdagen var en spännande dag minsann. Förutom att Portugal förlorade (icke så kul) så tog mitt hår å ändrade färg. Dock inte av sig själv förstås. ^^
 
För en tid sedan skickade jag ett mail till Salong Barock, i mailet frågade jag om jag kanske var den de sökte som hårmodell. Vilket innebar att bli färgad å klippt för att sedan hamna i deras almanacka för 2015. Till min glädje så hände detta, Salong Barock (närmare bestämt Dorion) hörde av sig och sa att de gärna ville ha med mig.
 
Så kom äntligen gårdagen. Jag har ju gjort de mesta kontrasterna med mitt hår så jag är väldigt öppen för förslag. Jag satte mig i frisörstolen och Dorion gav mig tre val: "Rosa, blått eller någon spännande klippning med lugg" Spännande! Med en nervös röst sa jag "Blått" och föreställde mig en turkos liknade färg, men icke minsann!
Det blev tusen gånger bättre än vad jag kunde föreställa mig. Knas-hår som jag har, ville det hellre ta tag i de lila hårpigmenten än det blåa. Vilket ska justeras nästa måndag, men jag blev riktigt nöjd ändå!
 
Vad tycker ni?
 
Före:

 
Efter:

 

Det är något helt nytt som jag inte sett någon annan ha..och det är ju alltid kul att vara originell på ett "naturligt" vis. ^^

Men nästa måndag är det fotning som gäller, men innan dess blire till att fira midsommar!

 

Ha däh bäst!
//Erika

 
 
 

Kommentarer
Postat av: M

Sluta vara så snygg! / M

Svar: Åh men tusen tack! :)
Erika Olofsson

2014-06-17 @ 23:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0