Studentfirande & Sundsvallsreunion

2014-06-15 / 19:40:13

Det blev en kort vecka för mig som tog mina apostlahästar och satte mig på ett tåg 18:20 på onsdagskvällen.
Min resa förgylldes av musik samt mitt otroligt välplanerade papraply som användes flitigt i Östersund.
 
 
Strömsund! Min resas mål. För att fira min kusin Henkes student!
Fint blev det minsann.
Tog bilen och for ner till byn för att se när han tågade ut från skolan och fick ta emot blommor och blader. Var ju inte längesedan jag stod där själv vill jag minnas?
 



Vackra människor! Så här såg jag ut för...eehh.. 4 år sedan? (shit pommes)
 
Men tillbaka till framtiden. Så här såg det ut när Henke for iväg:



Min studentpresent bestod av: Ravioli, fiskbullar, choklad, chips, nutella, "Bakis", klädrullare, toapapper, diskmedel, plommon, såpbubblor, pasta och ett kinderägg. Tycker minsann att det behövs ett sådant "överlevnadskit" efter en student ;)


En fin middag avnjöts senare hos kussen. Måste säga att jag älskar släktgrejer, det händer inte så ofta men när det händer så är det riktigt trevligt! :D


Kunde självklart inte låta bli att ta en selfi hemma i badrummet. Det hör ju liksom till.
 
Efter denna snabbvisit for jag hem till Svallet igen (snabba ryck). För här hade vi minsann en liten reunion att delta i. Några ur Info10-reunion. Himlarns fint och riktigt kul att få träffa några av alla igen.
Mindre kul att bränna sig som en riktig bonn-bränna dock.. men fint väder är ju dumt att klaga på.




Senare på kvällen var vi några som käkade på "Torget", gött men icke mättande. Så vi köpte Frozen Yoghurt med massa tillbehör och satte oss hemma hos Per. Vi pratade minsann om allt från 80-tals musikvideos, Anders Jansson, Galenskaparna, fotboll till kärlek.
 
Söndag.

Lite småsliten, glad, nöjd brud. Tror jag man kan sammanfatta bilderna som.
Imorgon händer dock något spännande, då blir det nämligen klipp å färgning hos Salong Barock igen! Riktigt spännande, då jag ska vara hårmodell nästa måndag.

Vi får väl se hur håret ser ut efter det. Men gissar på att det blir kanon! :D
 
Ha de fint!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0