Helgen - v13

2014-03-30 / 23:08:53

Känner att fantasin till rubriker tryter lite grann.
 
Måste börja med att prata om fredagen. Underbara fredags-pole-träning.
Vet att jag tjatar om denna träningsform lite granna, men det är en passion och så mycket glädje för mig att det är svårt att inte nämna.
 
Gjorde nämligen ett stor framsteg i fredags:

Jajjemän! Hängde upp å ned i en (vad jag tror det kallas) "Hang Back".
Så sjukt! Sista träningstillfället innan uppvisning, sista träningen av dessa 8 veckor i nivå 1. och jag sätter den!
Kommer ni ihåg känslan när man stod på högsta trampolinen? Man ville kanske inte egentligen hoppa, det såg farligt ut? Känslan av att hoppa ner i vattnet och komma upp till ytan igen.
 
Den glädjen kände jag när jag klarade av detta trick. Läskigt coolt!
 
Vill återigen trycka på att Pole Dance är en träningsform i syfte att utvecklas, stärka sitt självförtroende, äga sin egen kropp och att våga ta plats samt mycket mer, inget annat.
 
Mmh!
Annars då?
Jo jag dricker té som en tok, som vanligt. Spenderade 3 timmar av min söndag med att se på "The Wolf of Wall Street", vilket var en riktigt bra film. Ätit jättegoda kakor. Pratat med Frida om allt mellan himmel och jord. Träffat Linnéa en sväng när hon befann sig i Svallet, mycket trevligt. Samt tränat inför uppvisningen med Pole-Brudarna.
 
JO! Jag har även varit på förinvigningen av Espresso House med Sanna. Hade turen att bli inbjuden av fina Elin som nu jobbar där. Riktigt trevligt med god mat och tilltugg.
 
 
Träffade även på Anna, Olle, Ellinor, Jonas och en annan Anna.
Finlir! Älskar ljuskronan i taket ^^
Var även här å fikade med lite brudar idag (söndag), riktigt bra priser hade dom till min lycka.
 
Näj, nu må jag sova.
Kan inte bärga mig till nästa helg dock (uppvisning)...
måtte denna vecka gå fort..ARRMEEEN.
//Erika
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0