Uppdatering

2014-03-13 / 23:38:32

Wow, livet kom emellan hörrni.
Men här kommer en uppdatering som heter duga ^^
 
För en vecka sedan var jag och mina kollegor på mässa på Södra Berget. Riktigt kul! Smakade på det mesta (mums mums) och såg dessa spännande skapelser:
 


Men hua! Alla dessa företagare som bör ta sig en säljarkurs. Att stå still bakom montern, se oskyldigt snäll ut och säga ett försiktigt "hej", duger tyvärr inte om ni vill sälja något.

//Hon som blev trea i Bästa Säljarkategorin på UF-mässan i Ö-sund 2010 ;)
#Jättenöjd #Stolt #LeverPåGamlaMeriter

Himlarns fin utsikt var det iaf. Har ni förresten sett bron? Kika:
 
Mer då? Jo, visst ska vi ha lite bilder på mat? Det är trevligt.
 
Laxmackor och té<3


Smoothies kan man tydligen göra i en matberedare! Mmh..
 
Banan, keso och kanel. Det ultimata mellanmålet.
 
Tog även å färgade bort den långa utväxten.
Kan dock inte låta bli att gilla den lite iaf :>

En lagom tröttbild som dock visar resultatet (Ta en hand och täck halva mitt ansikte. Höhö trött-pigg-trött-pigg).

Åh! Ja tog å gjorde om baren Brage här på Kåren. Vad tycks?
 
Hamnade hos Elin en kväll och träffade Aizo! En riktig toppen-kväll :D
 
Åttonde mars var inte bara den internationella kvinnodagen, utan även Bortsmästeriets Russian BBQ. Dom tokarna hade byggt upp en bar av snö dagen innan. En riktigt trevlig dag och kväll blev det minsann.


Så var vi framme i nuläget.
Gissa vart jag spenderade gårdagskvällen?

Knaust! Gratis wify och svindyrt té, men annars en bra plats för lite arbetsro när caféer stänger så tidigt.

Denna dag har dock varit sjukt intressant och kan ha stor betydelse för min framtid, jag hoppas det iaf (visst är det lite elakt att skriva sådana saker utan att förklara? Ja, jag vet, jag hatar det med.. men men håll till godo).

Imorgon blir en snabbdag fylld med mailande och fixande inför veckan.
Nu tar jag nämligen semester. Känns riktigt skönt och välbehövligt, det kommer bli en hektisk vår vill jag lova.
 
Ha det fint!
//Erika
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0