19 maj tvåtusenfjorton

2014-05-19 / 00:13:31

Woop wopp!
Sommaren tycks har kommit till Svallet, känns riktigt skönt. Gräset är grönt, träden har slagit ut sina löv och gårdagen var riktigt varm, 29 grader t.o.m.
 
Men jag som har balkong åt fel håll, är det inte alltid så enkelt att hitta sol. Men tur som man har ibland ligger min lägga på ett hörn, kunde därför sola igenom två fönster ^^
 



Träffade på en bil här om dagen. Omsorg? ^^


Politken haglar mina vänner! Har aldrig varit med om liknande. Men detta valår är helt outstanding. Gissar på att detta kan bero på att många av mina vänner har poltiska åsikter och har åldern inne för att rösta.
 
Minns ni när man tyckte att "Näääj politik är så tråååkigt!"? Jag minns det mycket väl, hade noll intresse för detta ämne och intresserade mig betydligt mer för att lära mig alla hajsorter som finns i världen. Men tiderna förändras.
 
Jag är numera mer insatt och vet vad jag röstar på och varför. Men jag tycker att det är otroligt intressant med andra åsikter än min egen, att de finns och varför människor har olika värderingsgrund. Känner på mig att det kommer bli ett intressant valår med många åsikter.
 
 
Annars då? Jo jag slurpar té ja!
 
 
Målade klart hjorthuvudet (äntligen!). = Super nöjd.
 
Chillade med en främmande katt. Har man inte en egen må man ju få hänga med andras liksom.
 
 
Jag har även lyckats döda en krukväxt, skrapat bort hud från foten (pole dance ^^), varit bilvakt, träffat trevliga Östersunds brudar, blivit beroende av quizkampen.
 
Snart startar en ny vecka. Terminen börjar gå mot sitt slut, vilket gör att det inte kommer vara lika mycket jobb på Kåren. Men först kör vi stenhårt dessa tre veckor som är kvar!
 
Ha det fint!
//Erika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0