En sådan dära uppdatering

2014-05-05 / 00:41:25

Känner mig bortskämd med alla dessa lediga dagar hit å dit.
Samtidigt som jag suktar efter några till.
Men det kommer, det kommer.

Veckan har varit kanon, en av de bästa tror jag bestämt.

Förra helgen spenderade jag delvis med Annie. Long time no see! Var super duper trevligt! Så det var super trevligt att käka, dricka lite vin och snacka lite skit. En spontan utgång på Oscar gjorde inte kvällen sämre.
 
 
Apropå apröra..
Måste få visa upp mina nya fruktskål!
Mitt bästa köp på länge. Riktigt super nöjd över den. 30 kr på loppis i Lofsdalen<3
 
 
 
Min valborg spenderades med härliga människor! Kan inte beskriva kvällen mer än magisk. Även om Valborg är en känd Strömsunds-högtid.
 
Mer då? Helgen har varit kanon helt enkelt. Så sjukt tacksam!
Har dessutom provat på å golfa lite med Patrick. Riktigt kul!
Träffade ju faktiskt bollen. ^^
 
Igår befann jag mig på Kåren hela natten. 18-03.
Personalfest som det var, så stod jag i baren tillsammans med Sara. Faktiskt sjukt kul att få servera de som annars är bartenders, speciellt när man får bra betyg på drinkar och shottar.
 
 
Pysselsöndagen som jag vill kalla denna söndag har spenderats i soffan. Jajjemäään, man må ha sådana söndagar med. Pysslat klart mitt hjorthuve, som när är redo att sättas upp på väggen.
Men tog även tillfället i akt och gjorde en chokladbollskatt.
 
 

Tagga ny vecka!
//Erika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0